dimecres, 18 de desembre del 2013

em fa vergonya

Que ens governa una banda criminal és evident, que la diferència entre un banc i un partit polític de dretes és difícil de trobar, també és evident.
Però algú em pot explicar a que treu cap aquesta llei que diu que no es pot fer esport en llocs públics no autoritzats?
Vol dir que a partir d'ara no podre circular amb bici per la carretera? Vol dir que els nens ja no podran jugar al carrer ( els ...pocs que queden que ho fan) vol dir els no podré sortir a la muntanya a córrer o caminar? Vol dir que no podré anar a la platja a nedar? O la llei de seguretat "ciutadana"? No podré gravar a un policia que fa malament la seva feina? No em podré manifestar? Va home va!
Sabeu que us dic? Polítics del PP, aneu a la merda i que tot el mal que us pugui caure a sobre és poc amb el mal que vosaltres esteu fent a aquesta societat!
Tan els que voleu al PP, com els que us quedeu a casa i no voteu, tots sou complices de tot això, perquè tinc clar que existeix una altre manera de fer política.
No em val això de que tots els polítics roben i així dient això em quedo tranquil amb mi mateix... No es això, les coses és poden canviar, però és canvien des de dins, no des del sofà de casa!