dimecres, 22 de juliol del 2015

Lamentable, lamentable, lamentable

Jo la definiria com a esperpèntica l'actuació del tema movistar, en el tour en general i sobretot en l'etapa d'avui.
Son i serán sempre uns segundos, son uns bloquedajors de carreres, son la imatge pèsima del ciclisme, o almenys del meu ciclisme.
Mai han jugat a guanyar, sempre a roda, a roda i a roda.
Avui ha estat ja de traca i mocador.
Em tinc que treure el barrer davant d'un grandissim corredor com alberto Contador, un valent, un lluitador, i els que em coneixeu sabeu que no es del meu agrat com a persona.
He sentit vergonya com a corredor al veure com Contador atacava a 70km de meta, amb la intenció de rebentar la cursa, veure com a davant quedaven quatre gats i l'equip del líder desmembrat..., i ves per on la vergonya arribava. Veure com el movistar es possava a tirar del grup per anar en busca del valent Contador es una de les imatges més penoses que he vist com a corredor.
I la rematada final ha estat quan després de que gràcies a la lamentable feina del Movistar han atrapat a Contador, en el seguent  port a punxat i caigut.
Llavors si que hem vist com movistar s'ha possat a tirar per deixar enrere contador, i així assegurar-se el segon i tercer lloc, que tandebó perdin.
Des del principi del tour he criticat que valverde no ajudava a Quintana, però vist lo vist m'es igual, això no es un equip ni es res.
Estic massa emprenyat per escriure bé i recapitular la mala llet i escriure de manera ordenada.
Lamentable veure com un equip amb uns grans corredors com movistar fan el ridicul d'aquesta manera, i es més, tot això amb el vist i plau dels locutors de TVE , que escombren cap a casa sense cap mena de criteri.
En fi, pena, molta pena.