dilluns, 18 de juny del 2012

Gran cap de setmana!

Diumenge cursa a Sant Joan Despí, cançats de la jornada anterior vam poder aconseguir la tercera victoria de la temporada per equips, i van copar la segona plaça del podi (juande) i la tercera (jordi Soler) i la 5 de Jose Gonzalez). Victoria de Jordi Cervantes (codic 34) que junt amb els seus companys d'equips van plantejar la carrera a la perfecció.
 Dissabte a la Pobla de Mafumet, gran victoria de Jose Antonio Gonzalez i segona victoria de la temporada per equips. Jordi soler va ser segon i llastima de la punxada de Juande a 3 voltes del final sinó copem el podi, ivan Graït va ser 6º.

 En quan a mi vaig millorant, molt a poc a poc. però millorant. Dissabte a la Pobla una caiguda sense conseqüencies em va eliminar de poder estar amb els millors i diumege tot i els 90 km en circuit, que s'em van fer inmensament durs vaig acabar la cursa "prou bé". Ho posso entre cometes perquè tot i que vaig acabar mort les sensacions van ser bones.
Aquest any estic disfrutan d'alló més del que és córrer amb equip i compartir equip amb aquesta gernt no te cap preu...Sou collonuts tots!!!!!! corredors, acompanyants.... TOTS!!!!!
Pensava parlar d'una cosa que mereix un post sencer, i el faré aquesta setmana! que trist és veure que equips sencers catalans no aportin cap corredor a les curses catalanes!