dimecres, 25 de febrer del 2015

ja ho tenim aquí

Així anem, de mal en titjor.
I ja no se que és el que em sap més greu, si el fet en si o la discriminació a les noies.
Aquest any es treu el limit de 200 corredors a les socials\ open i s'obre la veda a premis en metàl.lic.
Patetic, el que abans eren curses d'esplai, de pre-temporada... Ara, passen a ser el futur.
Ara, es canvien els noms, i les socials en plena temporada es diran open, amb exactament la mateixa normativa http://www.ciclisme.cat/contenido.php?seccion=normativa_carretera però permetent els premis en metàl.lic, i dins de la mateixa cursa una dona cobrarà menys que un home.
Sento pena al veure certs tipus de corredors disputar a mort aquestes curses... On han quedat aquells grans corredors? Aquells que hi participen per que els agrada, aquells que no gossarien disputar una cursa així. Com pot ser que condicionin les seves temporades per curses així?
Està clar que estic desfasat, que cada dia veig més lluny el meu ciclisme, aquell que comença d'aquí 15 dies a Sabadell, es d'allà on han de sortir futurs professionals.
I que fa la federació? Jo els envio les meves queixes, i em responen que no deixen inscriure el mateix dia de la cursa perquè això provoca cuessss!!!!!! En canvi, a les socials de 200 corredors si que és pot fer , i en una cursa en plena temporada (que per desgràcia nostre i van de mitjana 80 corredors) aquí no?

Seguim cap a l'objectiu final, la federació potencïa les curses socials en front les de promoció.
La veda està oberta, i amb ella el final del ciclisme de competició. No tornarem a veure corredors catalans formats a casa i arribant a dalt de tot. però això per a ells els és igual, i així ens va.
Si això es el que volen la màjoria, doncs endavant, jo NO!