divendres, 31 de maig del 2013

Investigació


Entre aquestes dues imatges han transcorregut més de 4 anys... la de dalt era el primer dia que sortia a la carretera després de la intervenció cardiologica, una intervenció en la qual em van substituir la vàlvula àortica. La de baix, es de fa 15 dies a Monzón, en plena competició.
Segurament us preguntareu el perquè d'aquest post, doncs no és altre que el mostrar a la gent la meva indignació per tal i com estan transcorrent les coses a la sanitat. Més ben dit, les retallades que maten gent a la sanitat. Retallen a la sanitat i és subencionen les begudes alchohliques al congrés?
Demagogia direu, però és la veritat!
Sense la investigació en el tema de la salut potser jo avui no seria aquí, jo i moltissims milers de persones. Retallar en la sanitat és retallar en vides, i això no pot ser!
Fa 4 anys vaig ser jo, ahir algú altre i demà també hi haura algú que gràcies a la investigació salvarà o millorarà el seu nivell de vida.
Donar sang, donar organs, es questió nostre, però si el estaments publics retallen en la sanitat estem perduts.
Vivim en una societat corrupte, embustera i perversa, canviar-la només depen de nosaltres.
Que no us enganyin, les mutues son un negoci, la sanitat publica és la nostre salvació!
La meva ho va ser, gràcies al doctor Mestres i el seu equip i a tot el personal de l'hospital clinic de Barcelona ara sóc aquí!