dilluns, 19 de març del 2012

Impotència

Ahir va ser un d’aquells dies que costen d’oblidar i on lo esportiu passa a un segon plà.
Son d’aquelles coses que només passen quan un seguit de circumstàncies es troben, i malauradament ahir va ser el dia.
Sempre penses que allò no pot passar... i si, pot passar.... una dona creua la carretera passa un ciclista i malauradament la dona mor en l’impacte.
Quantes vegades ens em trobat en una cursa algú que creua la carretera en plena cursa, quantes vegades els cotxes no tenen paciència i arranquen avanç no passa l’ultima moto dels mossos que obren el trànsit? , quantes vegades nosaltres mateixos ens em saltat semàfors amb vermell?, quantes vegades em anat en cursa sense protecció? (poques per sort, però algunes)...
Son coses en les quals em de pensar i refleccionar, les coses passen i si passen son evitables... sempre pensem que no passarà mai i passa. Tal vegada em vist actituds poc encertades i callem perquè pensem que no val la pena entrar en una discussió i potser ens equivoquem...
Ahir totes aquestes coses van succeir, i malauradament una dona va perdre la vida... descansi en pau...