dilluns, 19 de desembre del 2011

La Marató de TV3


Ahir va ser la marató de tv3, emotiva com cada any, però aquest per a mi ho va ser més, si es que pot ser. I es que ja se sap, quan una cosa et toca d’a prop sempre t'afecta més. I es que jo he patit un transplantament, de vàlvula aòrtica i tot i que el meu donant en el meu cas es un animal, no deixa de ser un transplantament.
No m'agrada gens explicar la meva vida en un lloc públic, però crec que l’ocasió s’ho val, i es que sense les persones que donen els seus òrgans i teixits son vitals per la supervivència de gent que necessita òrgans per poder sobreviure.
Jo, com molta gent mai havia pensat ni en donar sang ni en fer-me donant d’òrgans, però ara entenc que es una cosa cabdal per la supervivència de milers i milers de persones que estan esperant una trucada per poder tenir unes condicions mínimes de vida i fins i tot per poder salvar les seves vides.
L ‘investigació es una cosa importantíssima per poder descobrir noves tècniques per poder fer que gent que necessita transplantaments tingui un millor vida, i clar això volen dir diners, molts diners, per això m’indigna tant veure com retallen en sanitat.
Però una vegada més el poble català ha demostrat que es solidari i això em fa sentir orgullós, molt orgullós.
Gràcies.

Podeu fer les vostres aportacions a:

Durant tot l'any:

-•Donatiu particular: transferència bancària a La Caixa, al número de compte 2100 0555 31 0201001500
•Donatiu procedent d'una activitat popular (organitzada per associacions i/o entitats): transferència bancària a La Caixa, al número de compte 2100 0555 37 0201474332
-De l'1 de desembre del 2011 al 31 de gener del 2012:

•Mitjançant el Servicaixa
Per internet
A través de les aplicacions per a iPhone i Android