dilluns, 30 de novembre del 2015

venedors de fum, mentiders del matí a la nit

Al cap i a la fi, aquells "gurus" que deien que la política catalana només servia per bloquejar la veu del poble tindran raó.
Any rere any el poble ha sortit al carrer, i any rere any des del parlament de Catalunya no s'ha fet més que silenciar i bloquejar aquesta veu.
Tots, absolutament tots els partits polítics, des de Ciu a la Cup i passant per tota la resta que en un moment o altre han posat la paraula independència a la seva boca ho han fet.
Segurament hem anat fent molts passets, d'aquells de cara a la galeria, d'aquells que al cap i la fí no signifiquen res.
Res canvia, res es mou, res es fa, res.... aquesta seria la paraula que definiria el que s'ha fet del 2010 fins a dia d'avui.
Ara entenc perquè el PP no ha fet absolutament res per aturar això, sabien perfectament que ho aturarien els "nostres polítics" sabien doncs que això no aniria enlloc.
Semblava que amb Junts Pel Si la cosa canviaria, que la unitat arribava. Ara veig perplex que aquesta unitat era una falsa unitat inventada pels de sempre.
I la CUP?, doncs més del mateix, va arribar amb unes falses il·lusions, molts emprenyats amb ERC van cedir el seu vot a les Cups, i ara que? (jo també vaig dubtar si fer-ho) però a Junts Pel Si em van enganyar amb la falsa unitat. Assumeixo.
Arribats a aquest punt el que tinc clar es que ara l'escull es Mas (en favor de la Cup dir que son els ùnics que son fidels a la seva militància i que s'els enfot una merda el que pensi la resta de catalans que volen la independència) i també tinc clar que si en Mas s'aparta o l'aparten i seguiran abent esculls, sempre hi haurà algun escull.
L'únic que els importa a tots aquesta colla de "polítics" es jeure a la seva cadira, TOTS!
Es evident que TOTS m'han defraudat, des del primer a l'ultim, i es que la política es un circ, i jo si vull veure pallassos ja se on anar.