dimarts, 10 de novembre del 2015

es l'hora de ser valents

si us sóc sincer, un mes abans de les eleccions nacional de Catalunya del 27S no tenia clar el meu vot. Dubtava si donar el meu vot a la CUP, crec que les majories absolutes no son bones. A dia d'avui estic content i satisfet que el meu vot anés a parar a Junts Pel Si.
La unitat es per a mi una cosa vital, i JXS tenia i te aquesta unitat, i els vaig votar sabent que el Sr Artur Mas en seria el presidenciable.
Si us sóc franc, comparteixo gairebé tot l'ideari de la cup, em sento cómode amb els seus arguments. Però possats a ser sincers no entenc en absolut aquest rampell dictatorial que els surt amb el tema de l'investidura, no entenc on queda la seva democràcia. Més d' 1,6 milons van votar a JXS i més de 300.000 la cup. No entenc que vulguin impossar un candidat que no ho era. No aconsegueixo paír com és pot trencar el procés amb això.
Més de 2.000.000 milions de persones vam clamar la llibertat del país al carrer primer i a les urnes despés, i ara 72 persones no és posen d'acord? 72 persones tiraran per terra la il.lusió de la gent?
Em possa de mala llet quan els diputats de la cup simplifiquen JXS a convergència i ERC. No senyors, JXS es mooolt més que dos partits politics, potser que repasseu que es JXS, no fem demagogia amb això, no es el vostre èstil.
Mai a la vida hauria pensat que jo defensaria el president Mas, em ve picor de pensar-ho i fer-ho, però us hauré de donar les gràcies a vosaltres.
Catalunya està en un punt cabdal per a la seva historia, seguiu fent l'imbècil tots plegats (TOTS), la gent te memoria i la gent no oblida ni perdona qui traeeix el sentiment de tot un poble.
Des del 2010, Catalunya es un poble en moviment, es un poble que any rere any ha anat sumant persones favorables a la independència.
I això no ho han fet els politics, ho ha fet la societat civil, des dels pobles, des dels casals populars, des del carrer.
Ara tenim 72 diputats amb la independència al programa, majoria absolutissima. Ho deixarem perdre?, millor dit, ho deixareu perdre? La responabilitat es vostre, no falleu o el poble us passarà per sobre