dimarts, 16 d’octubre del 2012

La meva proposta

Com tots sabeu el dia 27 d'octubre a les 16:ooh. hi ha la reunió a la federació per mirar de trobar punts comuns i solucions a la crisis que te el ciclisme català de carretera. Aquí us deixo la meva proposta, i repeteixo, és la meva proposta.
Jo dividiria el ciclisme en dues divisions:
Divisió I: carateristiques:(seria la actual elit s23)
- Premis: es mantenen premis s23 i es redueixen un 50% els elit
- Inscripció: divisió I gratuit, divisió II 5 euros (que aniran al organitzador directament)
- Llicència: Gratuita
-Organitzador: ( queda a la seva decissió deixar els premis reduits o pagar de manera superior) L'organitzador podrà montar la linia d'arribada, podi i cotxe neutre amb els seus recursos ( per exemple, les valles demanar a ajuntament, cotxe neutre del club...) Així s'evita la despesa del cotxe neutre actual 400e i el montatge de la linia d'arribada que no se quan val.
-Els drets federatius i taxes seran gratuites
-és crea un ranking absolut

Divisió II (actual m30)
- inscripció: igual que l'actual
                    Poden participar divisió I pagant la inscripció
-El 20% de la recaudació de la inscripció anirà a parar a la comissió de carretera i és destinarà a crear carreres de ciclisme de base, cadets, junior, s23 o elits.
Jo proposo fer una cursa que fos per juniors de 2ºany i s23, per poder anar adaptant els corredors juniors de 2ºany a la nova categoria s23.

evidentment s'hauran de garantitzar un minim de curses de divisió I