dilluns, 16 de gener del 2012

Grans persones...


Cada decisió que un pren te les seves contrapartides.
Aquest any canviaré d’equip, els motius? Els meus. Però sens dubte el que més m’ha costat es saber que l’any que ve no compartiré equip amb dues de les persones que més aprecio en aquest mon del ciclisme.
La primera, en Jimi, que es prendrà un any “sabàtic” , amb ell he compartit moments memorables, ell m’ha ensenyat el que es passió per aquest esport i el que es donar sense esperar res a canvi. Donar i donar es el que ha fet en jimi al llarg de la seva trajectòria i a mi m’ha donat molt! Ell es una gran persona que desborda ciclisme a tord i a dret i a la qual només tinc que bones paraules. Gràcies jimi i estic segur que tornaràs!!!!
La segona, el meu amic Andreu Vidal, que tot i la seva edat aquest any vol anar a totes!!
Es una de les persones més apassionades dels pedals que conec, un tiu increïble i una persona excel•lent. Estarem en equips diferents però continuarem compartint entrenos i cotxe! Jeje
Ànims Andreu, que si agafes el teu cop de pedal no hi haurà qui et pari!!!!
Dues de les persones que més aprecio, es separen els nostres camins, tot i que tots els nostres camins conflueixen al mateix lloc, i aquest no es altre que el CICLISME. Però segur que les nostres amistats no.