dijous, 5 de setembre del 2013

Vía catalana per la independència


o jo no ser llegir, o no se entendre o potser és aquesta casta política que tenim?

Agradi o no agradi el lema és prou explicit.

Com passa sempre els partits polítics s'intenten apoderar d'un moviment sortit del poble, uns per apoderar-se del moviment i altres per boicotejar-lo.

Trobo llastimós que el president de la generalitat sucumbeixi a la pressió d'Unió i no vagi a la vía catalana, tanmateix és igual de menyspreable la manipulació que fan any rere any els partits amb els lemes de la manifestació.

L'onze de Setembre de l'any passat i igual que ho va ser el juliol del 2010, el poble català va sortir al carrer per demanar als polítics que moguin fitxa i no han fet absolutament res, apart de mentir i enganyar a la gent, que d'això en saben un munt.

Jo particularment n'estic tip de sortir al carrer, de reivindicar i no pas per falta de ganes de lluitar, sinó que n'estic tip d'assistir perplex a la passivitat política catalana.

Crec que ja va sent hora de que el seny és converteixi amb la rauxa, i que aquesta doble moral que tenen molts catalans és torni en sentit comú, sensibilitat, solidaritat i l'afany d'anhelar la veu d'un poble en moviment.

El dia 11 de setembre la gent tornarà a sortir al carrer, aquest any en forma de via catalana per la independència....

i jo em pregunto, al igual que en vaig preguntar el dia 11 de setembre de fa un any mentre passejava envoltat de gent que com jo clamàvem per la independència.... i demà què?