dimecres, 4 de setembre del 2013

punt i seguit

Punt i seguit al meu blog, fins ara només l'havia fet servir per parlar de ciclisme i amb els anys ja ho tinc tot dit i pel que veig la meva manera d'entendre el ciclisme està molt allunyada del que és la realitat avui dia.
O sigui que ha partir d'ara perlaré de tot, o sigui que ja ho sabeu, els que em volgueu continuar seguint serà un plaer, i els que no molt de gust de que durant aquests anys m'hagueu seguit!
Tapeu-vos les orelles que no em tallaré! jeje
 Volta al Salvador, un record que mai oblidaré, i una experiència molt gran que em va omplir molt
 Com sempre que pujo a la bici, el somnriure és el pà de cada dia
 Especial record d'aquesta foto, de la volta a l'empordà i feta per en xavi tondo
 Social de montroig del camp, patint de valent rere en Joan Font
 Les corts
 Una de les fotos que més m'agrada, al costat del gran Xavi Tondo.... com et trobo a faltar nanu!!!
 Cursa del morell
 Sants, a l'escapada de pito....
I aquesta foto defineix perfectament el concepte equip... aquests que m'ha acompanyat aquests darrers dos anys.... gràcies companys....
 El dia del meu retorn....inolbidable
 En familia! i amics