dijous, 16 de maig del 2013

ridícul

Aquest serà el meu últim post sobre el tema del dopatge i de la refotuda Operacion Puerto. La última perquè ja t'estic tip!
Fa pocs dies va sortir la sentència del judici amb el resultat d'una sola condemna d'un any (que no haurà de cumplir) per eufemiano Fuentes.
Vaig seguír el judici d'aprop, seguint al periodista sergi lopez egea del periodico, i la veritat es que els testimonis dels corredors posaven la pell de gallina, molts reconeixien haver-tese dopat i tots assenyalava al metge Fuentes com a subministrador i com a incitador.
Curiosament la jutgesa va desestimar que Fuentes dones el nom dels seus clients, i encara més curiós es que desestimes la possible declaració d'Alberto Contador, en aquest punt ja vaig veure que no en treure res.
Un dia el metge Fuentes va dir "SI hablo espanya se queda sin mundial ni eurocopa" aquell dia lea alarmes del futbol es van encendre, i amb elles lea del esport en general. Alló s'havia de callar i així va ser.
Fins i tot la jutgesa va ordenar destruir les famoses bosses de sang contaminades amb substàncies dopants i que segons molts corredors estaven perfectament identificades.
Us sorpren ata que Madrid2020 s'hagi quedat senae jocs? no us sorpren tants anys en que el esport espanyol ha estat a la prestar dela millors? Futbol, basquet, ciclisme, atletisme.... arrasant amb tot, fins i tot humiliant...
En ciclisme em sorpren gratament tornar a veure els colombians pujar com anys enrrere, defet, no crec que mai ho hagin deixat de fer, SI no quw potser aqui ho feien massa. Potser casualitat, potser no.... cada un que jutgi.
El que SI que tinc clar es que això s'ha tancat falsament i que ha estat un nyap!
El que podria haver estat un fi i tornar a comwnçar dw zero, ara és una burla i una impunitat cap als trampossos